»

CO NÁM V TĚLE CHYBÍ

Lidské tělo je důmyslný organismus. Jelikož ne všechny problémy si tělo dokáže  “opravit samo”
muselo lidstvo postupně přicházet na to, jak tělu pomoci se uzdravit. Jsou případy, kdy se tělo doká-
částečně regenerovat samo a kdy už není návratu a musíme počítat se ztrátami. Tělo si ve většině
případů dokáže říci co mu chybí, jen lékařská věda ještě všechny tyto příznaky nedokáže zpracovat-
tedy vyléčit všechny nemoci, nebo zachránit hodně “porouchané” části lidského těla. S rozvojem lé-
kařské vědy a s dostupným informacemi např. z homeopatie a přírodní medicíny to máme dnes
trochu snažší než naši předci v minulosti.
Tělo nám svými příznaky odhaluje to co mu chybí. Jelikož potřebujeme k životu nejen kyslík a vodu
ale také ostatní látky, není úplně snadné si je hlídat ve správném poměru pro správné fungování
našeho těla.
1. Obtížnost hubnutí - Co chybí: esenciální mastné kyseliny a vitamíny
Kde získat: lněné semena, mrkev a losos, vitamínové nebo minerální doplňky
2. Zadržování tekutin v těle -Co chybí: ve skutečnosti je to nerovnováha mezi draslíkem, fosforem
a sodíkem
Kde získat: kokos, olivy, broskve, švestky, fíky, mandle, vlašské ořechy, špenát,
koriandr, lněné semínko a potravinové doplňky
3. Sladké nutkání - Co chybí: nedostatek chromu
Kde získat: celá zrna, ořechy, zrní, banán, špenát, mrkev + potravinové doplňky
4. Křeče, bolesti hlavy - Co chybí: draslík a hořčík
Kde získat: banány, ječmen, kukuřice, mango, broskve, třešně, pomeranče a vody, potr. doplňky
5. Střevní potíže, plynatost, břišní nadýmání - Co chybí: živé lactobacilly
Kde získat: zakysaná smetana, jogurt, miso, a jako Yakult, doplňky
6. Špatná paměť -  Co chybí: acetylcholin, inositol
Kde získat: sojový lecitin, vaječný žloutek + potravinové doplňky
7. Hypotyreóza (způsobuje zvýšení tělesné hmotnosti bez zjevného důvodu) - Co chybí: jód
Kde získat: mořské řasy, mrkev, olej, hrušky, ananas, mořské ryby a mořské soli, potr. doplňky
8. Lámavé vlasy a slabé nehty - Co chybí: kolagen
Kde získat: ryby, vejce, libové maso, želatina + doplňky
9. Slabost, malátnost, nevolnost - Co chybí: vitamíny A, C, E a železa
Kde získat: zelenina, ovoce, libové maso a doplňky
10. Vysoký obsah cholesterolu a triglyceridů - Co chybí: Omega 3 a 6
Kde získat: sardinky, losos, avokádo, olivový olej
Potravinový doplněk by měl být kvalitní a přírodní, aby tak nezatěžoval tělo ostatními škodlivými lát-
kami např. s jeho výrobou spojených. Multivitaminové doplňky jsou univerzálními pomocníky.

Tento článek ke stažení ZDE

 

Pokud se vám náš článek líbil a máte zájem o dostávání těchto článků o zdraví pravidelně,

zaregistrujte se  ZDE

 

NGEwMjk5